2 uur geleden zei The Systemic Kid:
Bekijk de video hieronder - je hebt hem waarschijnlijk al gezien. Ik gok dat Frans de PI vrij hoog heeft ingesteld - op of rond de 6 bar, aangezien de pompen op beide machines herhaaldelijk inschakelen tijdens de pre-infusie. Ik denk niet dat Frans de PI-druk aanpast tijdens de shots. Bij een lagere PI-instelling, d.w.z. 3 bar, schakelt de pomp niet in en uit tijdens de pre-infusie. In de Decent-video verwijst de man, denk ik, naar het raken van de puck op 6 bar en het vervolgens laten zakken naar 3 bar - dit is tijdens de pre-infusie. Ik denk dat dit mogelijk is via de app, maar ik vraag me af hoe nauwkeurig het is, aangezien er geen feedback (manometer) is om precies te weten welke druk in welke fase tijdens de extractie optreedt.
De Vostok lijkt een andere aanpak te volgen, die pas duidelijk wordt als de machines in handen zijn van degenen die ervaring hebben met Londiniums. De dubbele veer in de San Marco-groep die in de V wordt gebruikt, zal een ander profiel opleveren dan de enkele veer op de Londinium, die piekt op 8,5 bar wanneer de hendel wordt losgelaten. Ik gok dat de druk tijdens de extractie vrij snel afneemt.
Zoals DaveC heeft aangetoond, is het mogelijk en lijkt het vrij eenvoudig om de door de veer geïnduceerde druk op de V te vertragen door de hendel tegen te houden. De sleutel is dat je real-time feedback krijgt dankzij de opname van de manometer van de groepskop.