Coffee Forums banner
21 - 36 of 36 Posts
Hallo mensen, ik heb net een Izzo My Way Pompei gekocht en vond jullie forum toen ik op zoek was naar een gebruikershandleiding.

Het zou enorm gewaardeerd worden als u mij een exemplaar zou kunnen e-mailen en alle adviezen over de machine zouden geweldig zijn, want ik heb nog nooit een commerciële koffiemachine gebruikt?

Bedankt

Darren

Hallo Velobee,

hoe is het gegaan? Ik heb net dezelfde machine gekocht. Ik wil hem aansluiten op propaan, maar ik ben een beetje nerveus zonder gebruikershandleiding of installatie-instructies.

Benieuwd hoe het bij jou is uitgepakt.

groeten

Hallo!

Ik heb een mobiele koffiekar die op LPG werkt met een 2-groeps Izzo Pompei. Het werkt fantastisch. Hoewel het onlangs begon te werken met een grotere vlam bij het opwarmen van de boiler. Zou graag een handleiding willen hebben als iemand er een kan sturen. Alle tips hierover zouden helpen. Hartelijk dank
Emma-jane

Hallo. Ik ben hier helemaal nieuw en ik heb hulp nodig!

Ik heb een MyWay 2 groeps dual fuel Pompeii gekocht. Hij heeft geen gebruikershandleiding en ik zou hem graag op LPG willen laten draaien en ook niet via een waterleiding (hij is bedoeld voor gebruik in een cateringtrailer). Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

En...advies voor de man van wie ik hem heb gekocht, die hem op een pallet zet - instructies voor het verwijderen van de hendels om hem minder kwetsbaar te maken voor transportschade?

Nog één ding nu ik hier toch ben! Eerder heb ik National Pallets gebruikt om een machine te verzenden (zonder problemen) - heeft iemand andere aanbevelingen voor koeriers/expediteurs om de machine van Lincolnshire naar Schotland te krijgen?

Veel dank
Goedemorgen, ik heb onlangs hetzelfde gedaan als u en een tweedehands Izzo hendelmachine gekocht, die niet met een gebruikershandleiding is geleverd. Bent u erin geslaagd een exemplaar te vinden? En zo ja, zou u het dan kunnen opsturen?
Met vriendelijke groeten
Adam

21 - 36 of 36 Posts