Coffee Forums banner

Lelit Elizabeth of Victoria houten stoomknop

1 reading
450 views 12 replies 4 participants last post by  Clodius  
#1 ·
£20.00

Check price

Greater London, England

Ik heb iets gekocht om mee te experimenteren en eindigde met een overschot aan houten stoomknop. Hij werkt met bijna alle 6 mm D-assen, maar ik heb hem gemaakt voor mijn Lelit Victoria.

Is hij 100% perfect? Nee, maar hij kost de helft van de prijs van het Etsy-equivalent en ziet er exponentieel beter uit dan de plastic versie.

Verkoop hem voor £20 plus verzendkosten. Ik ben in Londen als je de voorkeur geeft aan persoonlijk ophalen.

#3 ·
Deze zien er prachtig uit! Ik zou wel eens geïnteresseerd kunnen zijn... Mag ik vragen welk hout u gebruikt heeft? Is de ronde ook gripvast genoeg of is het handig om de randen van de andere ontwerpen te hebben?

Save
#4 ·
@Beethovens_Beans bedankt. Het bloemdesignhout is beuk. De ronde is walnoot en er is geen probleem met de grip, vooral omdat het 40 mm diameter is, waardoor je meer koppel hebt dan het origineel. Eerlijk gezegd, na het doorlopen van het proces van het maken van de bloemexemplaren, heb ik besloten om vast te houden aan het originele ontwerp.

#8 ·
@Beethovens_Beans bedankt.
Het bloemdesign hout is beuken.
De ronde is walnoot en er is geen probleem met de grip, vooral omdat het 40 mm diameter is, waardoor je meer koppel hebt dan het origineel. Eerlijk gezegd, na het doorlopen van het proces om de bloemvormige te maken, heb ik besloten om bij het originele ontwerp te blijven.
Sorry voor mijn trage antwoord. Als je het originele ontwerp zegt, bedoel je dan de ronde? En tot slot, is het vrij eenvoudig om het op de machine te wisselen?

Save
#9 ·
Ja, trek de bestaande eruit en schuif de nieuwe erin. Deze hebben 3 mm schroeven aan elke kant om ze aan de stoomkraanstaaf te bevestigen. Je hebt een kleine inbussleutel nodig. Ik ben deze week weg, dus ik kan het niet meten, maar ik kan misschien een inbussleutel vinden om in het pakket te stoppen als je er geen hebt.

#10 ·
Ik wou dat ik je had gevonden voordat ik mijn Elizabeth verkocht! Uiteindelijk heb ik een Ascaso-knop gebruikt en deze aangepast, wat me ongeveer £60 heeft gekost...

You have insufficient privileges to reply here.